Usłyszano w tajemnicy w niedzielę Waejra, listopad 1952 r.
Wiara ma odniesienie do malchut, która oznacza rozum i serce, czyli oddawanie i wiarę. A właściwość przeciwna wierze nazywa się orla (skrajna część ciała) i oznacza wiedzę. I człowiek chroni właściwość orla. Wtedy jak wiara, która nazywa się właściwością Świętej Szhiny, zrzucona w proch. Czyli taka praca wywołuje odrzucenie, i wszyscy starają się uniknąć tej drogi. Lecz tylko ona nazywa się drogą sprawiedliwych i świętości.
Stwórca pragnie, żeby właśnie tą drogą stworzenia otworzyły Jego imiona (właściwości), dlatego że wtedy na pewno nie zaszkodzą wyższemu światłu, przecież będą opierać się wyłącznie na oddawaniu i zlaniu się ze Stwórcą. I w tym wypadku nie będą mogły tu przyssać się nieczyste życzenia, które karmią się wyłącznie od otrzymania i od wiedzy. Lecz w tym miejscu, gdzie panuje orla, nie może Szhina otrzymać wyższego światła, żeby nie spadło to światło w klipot. I dlatego cierpi Szhina, przecież nie może wejść w nią wyższe światło dla przekazania go duszom.
I tu wszystko zależy wyłącznie od człowieka. Przecież tylko wyższy może przekazać wyższe światło, lecz siła ekranu, czyli niechęć otrzymania go egoistycznie, zależy od pracy samego człowieka. I właśnie to postanowienie jesteśmy zobowiązani przyjąć.